Alla inlägg den 9 april 2008

Av ♥dittanodattan♥ - 9 april 2008 11:45

Hittade denna roliga sida för er som ska ordna barnkalas. Gå in och titta!!


http://www.kalasguiden.se



Av ♥dittanodattan♥ - 9 april 2008 11:36

Jag ringde till försäkringskassan där jag blev kopplad till kundtjänst för att höra efter ang anmälan som var försenad, jag hade plats nummer 225. Tror dom att man har all tid i världen att stå och vänta, A stod och skrek, jag la på luren och ringde igen. Fick prata med kvinnan som kopplade mig innan och frågade om man inte kunde få prata med sin handläggare.

-Nej tyvärr, man kan inte det längre! Det är spärrat, så man kan inte ringa dom längre. Du får helt enkelt stå i kön och vänta.

Om dom nu säger att jag inte får ersättning för gårdagen, då jä#lar.

Kan dom krångla, borde vi också kunna krångla.



Av ♥dittanodattan♥ - 9 april 2008 09:47

Jag glömde att anmäla att jag var hemma för vård av sjukt barn igår och skulle anmäla detta i dag, det visar sig att jag inte får någon ersättning för gårdagen bara för att jag inte anmälde det igår, det kan ju faktiskt vara så att man inte kan anmäla det just den dagen, hur gör man då?

Jag blir såååå trött, först ska en göra en ANMÄLAN första dagen barnet är sjukt, sen ska man BEGÄRA tillfällig föräldrapenning när barnet åter är på dagis. Det gäller att komma ihåg allt man ska göra.

Presentation

Omröstning

Detta är en blogg...
 ...jag går in på flera gånger per dag!
 ...jag är inne på dagligen!
 ...jag går in på ibland!
 ...jag är inne på första gången!
 ...som jag tycker är trevlig!
 ...som inte passar mig!
 ...jag aldrig besöker igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards