Alla inlägg den 27 april 2008

Av ♥dittanodattan♥ - 27 april 2008 21:28




GOD NATT!!!

Av ♥dittanodattan♥ - 27 april 2008 21:10

I går när jag var i staden så gick jag in på Village  för att titta lite. Jag hittar ett bord med, man kan säga saker som passa till bröllop. Jag hittade jättesöta små rosa och vita hjärtan (typ av non stop typen) med choklad i. Tänkte genast att detta kan vi kanske ha till bröllopet, så jag gick och frågade om dom sålde det och vad det kostade.

Tjejen i kassan kollade upp detta ( påsen vägde faktiskt 3 kg fast det var inte mycket i den). Om man ville ha 1 kg så kostade det 369:-/kg, ni kan snabbt räkna ut vad det då blir med 3 kg (ca 1100:-)

-Va!!!! hakan trillar ner.

-Vad sa du, sa jag

-Jaa , det va inte billigt, sa tjejen i kassan.

-Jo, för den som är gjord av pengar kanske, men nu är inte jag det.

Som tröst fick jag i allafall smaka på ett hjärta, och den var såååååå god!

 Jag sa tack och hej, och gick min väg.

Jag får ta och hitta något annat i stället.



Av ♥dittanodattan♥ - 27 april 2008 20:28

Kollade på vädret innan & det ska bli fint väder i morgon & ca 22 grader varmt. Det är ju inte klokt, men gud va härligt!

 Kan man säga, GLAD SOMMAR!?


Av ♥dittanodattan♥ - 27 april 2008 09:49



Klicka för mer information om detta ordspråk! De som alltid låter barn göra som de vill har fullständigt missförstått begreppet frihet. Det är direkt fegt att säga till sina barn "gör som ni vill".    


Klicka för mer information om detta ordspråk!Ge barn mycket kärlek, så kommer folkvettet av sig själv. 

Astrid Lindgren (1907-2002)

               

 Vår älskade Astrid Lindgren

Klicka för mer information om detta ordspråk! Det största brott föräldrar kan begå mot sina barn är att ha glömt sin egen barndom. Aksel Sandemose (1899-1965)


Klicka för mer information om detta ordspråk! Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.

Harold Hulbert



Presentation

Omröstning

Detta är en blogg...
 ...jag går in på flera gånger per dag!
 ...jag är inne på dagligen!
 ...jag går in på ibland!
 ...jag är inne på första gången!
 ...som jag tycker är trevlig!
 ...som inte passar mig!
 ...jag aldrig besöker igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards