Alla inlägg den 17 april 2008

Av ♥dittanodattan♥ - 17 april 2008 22:03



Sov sött allesammans, nu går jag till kojs


Av ♥dittanodattan♥ - 17 april 2008 17:19

Här har varit fint väder idag och solen har värmt, nu när jag tittade på termometern så hade vi 14 grader, det är inte illa det. Man mår gott då!

Såg förresten på TV4 att Ernst Kirchsteiger kommer tillbaka i rutan med ett nytt "sommartorpet" eller vad det nu ska heta i sommar. Jag tycker faktiskt att han är helgo, ni får säga vad ni vill. Han gör faktiskt många fina och snygga saker.


Av ♥dittanodattan♥ - 17 april 2008 16:56

Dagen har faktiskt funkat ganska bra idag, fast jag kom för sent till dagis med barnen ( idag igen). Är man bara medveten om att man kanske är på väg in i väggen så kanske man tänker till lite, jag gör nog det i allafall trots allt. Världen går ju faktiskt inte under om man kommer och lämnar barnen senare, eller glömmer vissa saker (det beror ju på vad det är förståss) som kanske inte är så viktiga men ändå. Man stressar upp sig i onödan för vissa saker och jag ska försöka låta bli det, man mår ju bara dåligt av det. Som pappa brukar säga: - Det ordnar sig!

Ja, det ordnar sig nog!

Presentation

Omröstning

Detta är en blogg...
 ...jag går in på flera gånger per dag!
 ...jag är inne på dagligen!
 ...jag går in på ibland!
 ...jag är inne på första gången!
 ...som jag tycker är trevlig!
 ...som inte passar mig!
 ...jag aldrig besöker igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards