Alla inlägg den 8 april 2008

Av ♥dittanodattan♥ - 8 april 2008 13:53

Hur man säger "Jag älskar dig" på olika språk

  • Engelska — I Love You
  • Spanska — Te Amo
  • Franska — Je T'aime
  • Tyska — Ich Liebe Dich
  • Japanska — Ai Shite Imasu
  • Italienska — Li Amo
  • Kinesiska — Wo Ai Ni
  • Svenska — Jag Älskar Dig
  • Spanska — Le amo
  • Grekiska — S'Agapo
  • Hawaiianska — Aloha Wau la Oe
  • Hebreiska — Ani Ohev Otakh
  • Ryska — Ya Lyublyu Tyebya
  • Albanska — Une Te Dua
  • Finska — Minä rakastan sinua
  • Turkiska — Seni Seviyorum
  • Portugesiska — Eu amo-o
  • Persiska — Du Stet Daram
  • Katalanska — Testimo Molt
  • Stockholmska — Schyssta tuttar


http://www.skrattnet.se

Av ♥dittanodattan♥ - 8 april 2008 11:46

Jag älskar att titta i alla dessa inredningstidningarna, jag kopplar av och stänger in mig i mig själv och bara njuter. Här är några exempel nedan.


 www.tidningenlantliv.se


www.dromhem.se



www.husohem.se



www.hemochantik.se










Av ♥dittanodattan♥ - 8 april 2008 10:49

Är hemma och "vabbar" som alla kallar det när dom är hemma med sina sjuka barn.

Våran minsting har haft feber sen i lördas och har fortfarande temp. Han ligger just nu och sover och jag har aldrig hört han snarka så mycket som han gör just nu, huset skakar. Det är inte lätt att va liten och va sjuk. Sen han började på dagis så har han varit konstant förskyld, hostan har han haft i många veckor och det kommer väl att fortsätta ett tag till. Det är synd om lillgossen!!

Presentation

Omröstning

Detta är en blogg...
 ...jag går in på flera gånger per dag!
 ...jag är inne på dagligen!
 ...jag går in på ibland!
 ...jag är inne på första gången!
 ...som jag tycker är trevlig!
 ...som inte passar mig!
 ...jag aldrig besöker igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards