Alla inlägg den 18 april 2008

Av ♥dittanodattan♥ - 18 april 2008 20:03

Den här söta flicka heter Maja och jag och mina barn älskar henne och hennes kompisar


Barnen har en skiva med alfabetssånger som är jättebra, kan verkligen rekomendera den. Boken har väldigt fina bilder och där finns även texterna till sångerna.


Av ♥dittanodattan♥ - 18 april 2008 19:54

...det va med årets första riktiga glass, den satt fint!

I den här glassbutiken så la jag märke till att dom har faktiskt mer "toppingar" än glass smaker, det tycker jag är lite konstigt. Iallafall så åt jag en glasskula med cappucino och en med smultron och dom var jättegoda.

JAG ÄLSKAR SMULTRON!!!!!!!


Av ♥dittanodattan♥ - 18 april 2008 14:59

Nu när våren äntligen är här och körsbärsträden slagit ut i härlig ljuslila färg, då blir en sugen på allt möjligt, som till exempel PICKNICK. Ska nog ta och föreslå att vi ska på picknick i morgon om vädret är som idag.



Visst ser det härligt ut, det är bara det att det ser inte likadant ut när vi är ute på picknick. Vårat ser så rörigt ut ;-)

Av ♥dittanodattan♥ - 18 april 2008 14:51

Eftersom det är såååååå fint väder ute så blir det ett besök med barnen i glasscafeét här där vi bor. Det är premiär och barnen är överlyckliga. Det ska bli trevligt!!

 Kan undra om det kommit in nya härliga smaker?


Presentation

Omröstning

Detta är en blogg...
 ...jag går in på flera gånger per dag!
 ...jag är inne på dagligen!
 ...jag går in på ibland!
 ...jag är inne på första gången!
 ...som jag tycker är trevlig!
 ...som inte passar mig!
 ...jag aldrig besöker igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards