Alla inlägg den 19 april 2008

Av ♥dittanodattan♥ - 19 april 2008 20:28

Syrran har fixat en text och sång till mig som vi ska ha till bröllopet, den är jättefin tycker jag. Jag har spelat den ett antal gånger idag, så barnen kan den snart utantill. När S bror och hans fru gifte sig förra året så sjöng jag på deras bröllop en låt med Lisa Nilsson "Jag älskar dig". Den lärde sig barnen utantill och när dom var i kyrkan så sjöng dom med, berättade min mamma.


Av ♥dittanodattan♥ - 19 april 2008 20:22



Vi började titta på en film igår och nu skulle vi fortsätta att titta på den, det var bara det att det var ca 10 kvar av den så det gick fort att titta på den.

Det är sååå keligt, lördagarna har aldrig några bra filmer att erbjuda. Sen har vi bara ettan, tvåan, fyran, femman och sexan. Dom andra kanalerna har kanske mer att erbjuda.

Satte mig vid datorn och glodde istället.

Av ♥dittanodattan♥ - 19 april 2008 19:55

S är en mästare på att grilla, köttet blev jättegott. Det är så härligt att kunna grilla, till maten drack vi vin. När jag dricker alkohol så bara efter ett par klunkar så känner jag en speciell doft som bara påminner om SOMMAR. Det luktar gott!

Nu ska vi titta på en film!


Av ♥dittanodattan♥ - 19 april 2008 15:51



Har  i och försig lagt kotletter i marinad och inte Lax som på bilden men tyckte att det såg gott ut.



Ska sen ha klyftpotatis och en god sallad till, med lite grillade grönsaker också.

Av ♥dittanodattan♥ - 19 april 2008 15:49



Är ute och planterar lite i trädgården


 


kommar in lite senare!


Presentation

Omröstning

Detta är en blogg...
 ...jag går in på flera gånger per dag!
 ...jag är inne på dagligen!
 ...jag går in på ibland!
 ...jag är inne på första gången!
 ...som jag tycker är trevlig!
 ...som inte passar mig!
 ...jag aldrig besöker igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards