Alla inlägg under april 2008

Av ♥dittanodattan♥ - 5 april 2008 22:04

Buhuu, vad jag är ledsen!

Tittade just nu färdigt på den sista Wallanders filmen Hemligheten, ni som inte sett den sista delen SLUTA LÄS NU för nu tänker jag avslöja slutet på den!!



Jag vill inte att Stefan ska dö i filmen, jag tycker faktiskt att han är snygg, det är ju därför jag följt alla filmerna. Nu längtar man ju inte efter fler efterföljare om nu inte han ska va me. Sen är det ju tragiskt att inte Johanna Sällström finns i livet heller. Vad ska man nu titta på?

Nu ska jag gråta en skvätt innan jag går och lägger mig!


GOD NATT!!!


Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta Stefan ;-)





Av ♥dittanodattan♥ - 4 april 2008 13:54

Äntligen är det fredag, denna vecka har varit lite tung, vi har haft många sjuka personal på jobbet och då blir det lite kaos. Det är bara det att jag har varit extra trött denna vecka, varför vet jag inte men man kommer väl in i såna svackor lite då och då. Sen får man väl inte glömma att man är trebarns mor också, plus att man håller på att planera bröllop.

 Det skulle inte skada att få lite tips på hur man blir piggare och hur man orkar med allt runtomkring en.

Av ♥dittanodattan♥ - 3 april 2008 21:50





God Natt & Sov Gott, Allihopa på bloggagratis!!!!!!!!

Kram Johanna

Av ♥dittanodattan♥ - 3 april 2008 21:25

Vi har bokat två grabbar som ska underhålla vårt bröllop och i dag ringer jag den ena killen för att kolla läget så allt är som det ska. Tror du inte att människan säger att han är uppbokad den dagen men den andre är ledig. (jag ringde i sommras och bokade dom preliminärt, för dom skulle vara på min fasters fest och underhålla och då skulle vi se om vi tyckte om dom eller inte och höra av oss till dom om vi ville ha dom till bröllopet, jag hör alltså av mig i dag, så jag får väl skylla mig själv). Jag håller på att trilla baklänges, börjar kallsvettas och tuggar fradga.

-Va  säger du! ropar jag i luren (kanske inte ropar, men inte långt därifrån).

- Men vad gör vi nu då?

Hjärnan börjar genast arbeta för att komma på någon annan som kan spela på bröllopet. Men vem kan spela istället? Vad ska jag säga till S?

Han skulle iallafall kolla med den andre och höra av sig i kväll (vilket han inte har gjort) och meddela hur det blir, han tyckte att jag kunde vara lugn för det skulle nog kunna ordna sig.

Ja, allt annat har det varit flyt med så nått ska väl skita sig.

www.kortstugan.se

Av ♥dittanodattan♥ - 2 april 2008 18:56

Måste bara ha en bild på Hello Kitty igen 






Av ♥dittanodattan♥ - 1 april 2008 18:59

Jag tänker inte lura er utan bara säga att det är sååå härligt att det är april.

Presentation

Omröstning

Detta är en blogg...
 ...jag går in på flera gånger per dag!
 ...jag är inne på dagligen!
 ...jag går in på ibland!
 ...jag är inne på första gången!
 ...som jag tycker är trevlig!
 ...som inte passar mig!
 ...jag aldrig besöker igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards