Alla inlägg under maj 2008

Av ♥dittanodattan♥ - 21 maj 2008 20:31

Nu när sommaren närmar sig är det ju alltid gott att grilla och om ni ska grilla kött så har jag en enkel potatis sallad jag vill dela med mig av:


Du kokar fast potatis och låter den kallna.

När den är kall skär du den i 2x2 cm tärningar och lägger i en skål.

Gör en dressing av olja, vitlök, dill, salt & peppar och häll detta över potatisen och blanda. Detta blir så gott till grillat och det är enkelt som sagt.

Vill man ha en god kall sås till är denna en av mina favoriter:

2dl creme fraich, vitlök efter smak, sweet and souer sås ca 2-3 msk, blanda.

Jätte gott!!!

Av ♥dittanodattan♥ - 21 maj 2008 20:10


...innan där det stod att min älskade kamera nu finns i butiken, så i morgon sticker jag till butiken och hämtar hem den om nu inget annat hindrar mig vilket det säkert gör.

Av ♥dittanodattan♥ - 20 maj 2008 10:50


Sprang lyckligt in i butiken där jag skulle hämta min kamera eftersom jag fått lapp om att jag skulle få en ny, äntligen ska jag få den tänkte jag och trodde ju att jag skulle få den i min hand.

NÄHÄ DÅ, inte fick la jag någon kamera med mig hem inte. Den fanns inte i butiken men dom kunde beställa den så jag kanske kunde få den till helgen eller nästa vecka. Denna väntan gör mig tokig!



Av ♥dittanodattan♥ - 19 maj 2008 21:32




♥ Sov gott allesammans, vi hörs i morgon om jag hinner, det är mycket nu med barnen, bröllop och allt annat runt omkring ♥

Av ♥dittanodattan♥ - 19 maj 2008 11:26


Nu äntligen ska jag få min kamera, som jag har längtat efter den.

I torsdags så fick jag lämna in alla sladdar som medföljer kameran och på fredagen fich S ett brev hem att kameran inte går att laga utan vi ska ersättas med en ny och finns inte den så ska vi få en likvärdig kamera i såfall. Så i eftermiddag om jag hinner så ska den hämtas, tjohooo!

Av ♥dittanodattan♥ - 17 maj 2008 15:07




Trevlig helg!


Av ♥dittanodattan♥ - 17 maj 2008 11:19



.....läsa omröstningen och rösta när ni är inne på dittanodattan!

Jag skulle bli gla då!

Presentation

Omröstning

Detta är en blogg...
 ...jag går in på flera gånger per dag!
 ...jag är inne på dagligen!
 ...jag går in på ibland!
 ...jag är inne på första gången!
 ...som jag tycker är trevlig!
 ...som inte passar mig!
 ...jag aldrig besöker igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards