Alla inlägg den 15 maj 2008

Av ♥dittanodattan♥ - 15 maj 2008 21:49



Man blir trött av att sitta med bordsplaceringen (som jag hoppas snart är färdig). Så det får räcka för idag för nu kryper jag till kojs!


Natti, natti!!

 

sömntuta


Av ♥dittanodattan♥ - 15 maj 2008 14:38



Jag vill inte klaga  och jag älskar verkligen solen när den lyser och värmer, men just nu så behöver jag & S regn för allergin och mina växter behöver regn så dom kan växa, plus det stackars gräset där hemma som snart är gult.


Av ♥dittanodattan♥ - 15 maj 2008 11:56

I går ringde telefonen och någon sökte S, jag sa att dom kunde ringa till hans jobb. I morse berättade S vem det var som ringde. Det var dom som haft hand om min älskade lilla kamera, dom vill att vi skulle komma in idag och ta med oss den gamla förpackningen med sladdar och batteri, för det verkar som om jag får en NY kamera för den andra går antagligen inte att laga efter att den råkat glida ner från mitt knä och trillat i backen, kras.

Jag hoppas bara att vi får med oss den nya kameran så jag kan få ta mina kort som jag saknat. Vi har missat en hel del roliga bilder som kunde ha tagits.

Presentation

Omröstning

Detta är en blogg...
 ...jag går in på flera gånger per dag!
 ...jag är inne på dagligen!
 ...jag går in på ibland!
 ...jag är inne på första gången!
 ...som jag tycker är trevlig!
 ...som inte passar mig!
 ...jag aldrig besöker igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards