Alla inlägg den 3 maj 2008

Av ♥dittanodattan♥ - 3 maj 2008 14:22

Buhuuuuu, jag vet inte hur jag ska klara mig att vara ifrån min älskade!

Jag kan inte vara utan dig, du är det bästa jag har. Hur ska jag nu klara av dagarna utan att ha dig hos mig, det känns såååå tomt att inte ha dig här!


Min älskade



I tre veckor ska jag behöva vänta på dig!

Av ♥dittanodattan♥ - 3 maj 2008 14:09

Idag har jag varit hos frissan och slingat mig ljusare. Jag var där kl 08.00 och var färdig kl 10.30, att det ska ta en sån tid. Jag hade bokat tid hos floristen kl.10.00 men fick ringa och säga att jag var försenad.

Vi pratade lite om hur jag skulle ha håret till bröllopet, sen pratade vi om mycket annat som man brukar göra hos frissan.


Sen var det dax för floristen, jag hittade inte dit utan virrade omkring på landsbyggden. Fick ringa upp för att sen få vägbeskrivningen via mobilen, jag hade kört på tok för långt.

Väl framme så var det dax att titta på vad jag skulle ha. Jag vet redan hur jag vill ha det så så svårt va det inte, men när hon sen börjar fråga om en massa andra detaljer så blir det genast svårare.

Men jag tror att det blir jättebra med det vi kom fram till. Hon ska bara räkna ut vad det kan gå på och sen skicka skiss och priset till oss.

Det ska bli intressant och se vad det blir, S kanske får en chock över vad priset blir, det bör ju hamna runt det vi beräknat att det får kosta.



Presentation

Omröstning

Detta är en blogg...
 ...jag går in på flera gånger per dag!
 ...jag är inne på dagligen!
 ...jag går in på ibland!
 ...jag är inne på första gången!
 ...som jag tycker är trevlig!
 ...som inte passar mig!
 ...jag aldrig besöker igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards