Alla inlägg den 21 maj 2008

Av ♥dittanodattan♥ - 21 maj 2008 21:26



Herregud jag har ju missat halva LOST, måste gå och titta.

Hej svejs!!!


Av ♥dittanodattan♥ - 21 maj 2008 20:37


Skulle vart på tjejkväll i kväll, men det blev inte så, för dom två tjejer som ska sjunga på mitt bröllop kunde bara öva med mig just i dag, för den ena av dom skulle resa bort så vi fick fixa detta idag.

Sen lovade S att han skulle vara hemma när dom var här och ta hand om barnen, men så blev det inte utan han ringde innan och meddelade att han behövde jobba över och är nog inte hemma förrän vid 23.00, kul!

Det är inte lätt med tre trötta barn omkring sig och försöka öva på sångerna till bröllopet, *huvudvärk*.


Hoppas att ni hade det trevligt S, H & A, vi hörs!

Av ♥dittanodattan♥ - 21 maj 2008 20:31

Nu när sommaren närmar sig är det ju alltid gott att grilla och om ni ska grilla kött så har jag en enkel potatis sallad jag vill dela med mig av:


Du kokar fast potatis och låter den kallna.

När den är kall skär du den i 2x2 cm tärningar och lägger i en skål.

Gör en dressing av olja, vitlök, dill, salt & peppar och häll detta över potatisen och blanda. Detta blir så gott till grillat och det är enkelt som sagt.

Vill man ha en god kall sås till är denna en av mina favoriter:

2dl creme fraich, vitlök efter smak, sweet and souer sås ca 2-3 msk, blanda.

Jätte gott!!!

Av ♥dittanodattan♥ - 21 maj 2008 20:10


...innan där det stod att min älskade kamera nu finns i butiken, så i morgon sticker jag till butiken och hämtar hem den om nu inget annat hindrar mig vilket det säkert gör.

Presentation

Omröstning

Detta är en blogg...
 ...jag går in på flera gånger per dag!
 ...jag är inne på dagligen!
 ...jag går in på ibland!
 ...jag är inne på första gången!
 ...som jag tycker är trevlig!
 ...som inte passar mig!
 ...jag aldrig besöker igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards