Direktlänk till inlägg 17 maj 2008

Jag hatar provrum!

Av ♥dittanodattan♥ - 17 maj 2008 10:25


Var inne i satn för att kolla efter lite kläder till mig. jag kom in i en butik där jag ittade ett par snygga byxor och tänkte att dom måste jag bara prova.

När jag ska prova kollar jag ALLTID så att det inte är någon i provrummet genom att böja mig ner för att se om jag ser fötter där inne, är det då det så öppnar jag inte utan letar efter ett annan ledig provhytt.

Jag hittade ett och gick in och drog av mig byxorna och stod där i string med baken mot dörren. Tror du inte att en idiot till kvinna öppnar dörren och kikar in för att kolla om det är ledigt! JO, så va det.

Hon hade inte tänkt att böja sig ner o titta efter om jag stod där inne.

-Ursäkta, sa hon lite försiktigt!

-JAA, sa jag ilsket och tänkte efter om jag skulle hämnas.

Jag hatar när folk inte kan kan BÖJA sig ner och kolla efter!

För jag tycker inte att det är så roligt att visa upp mig för vem som helst!

 
 
Annica

Annica

18 maj 2008 12:12

Jävla kärring! Folk är fan ta mig inte kloka!Hon måste varit "tappad bakom en vagn"! Ha! Ha!

http://www.annicapannicka.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥dittanodattan♥ - 8 oktober 2010 20:04

Det var ett tag sen jag var inne på denna blogg, jag har startat en annan blogg som är en fotoblogg. Ni får gärna titta in där istället för här inne kommer jag inte att vara så ofta. http://johannamajkvist.blogspot.com ...

Av ♥dittanodattan♥ - 18 juni 2009 22:51

Vill önska alla bloggare och till er som tittar in här en riktigt trevlig Midsommar !!!!   //kram ...

Av ♥dittanodattan♥ - 4 juni 2009 22:51

En spyfluga flög uppför vid en flod och en lax som simmande i floden under flugan såg den och tänkte: "Om jag väntar till flugan flyger nedför floden så kan jag hoppa upp och äta den som lunch." Utan att laxen visste om det satt det en stor björn på ...

Presentation

Omröstning

Detta är en blogg...
 ...jag går in på flera gånger per dag!
 ...jag är inne på dagligen!
 ...jag går in på ibland!
 ...jag är inne på första gången!
 ...som jag tycker är trevlig!
 ...som inte passar mig!
 ...jag aldrig besöker igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards