Direktlänk till inlägg 28 mars 2008

Maginfluensa!

Av ♥dittanodattan♥ - 28 mars 2008 15:40

Det värsta som finns är just magsjuka. En vän till mig www.annicapannicka.bloggagratis.se har det i sin familj just nu, jag säger bara stackars dom.

På min sons dagis har dom nu gått ut med lappar till alla föräldrarna för att dom ska fatta att dom ska hålla sig hemma med alla barn om det går magsjuka i familjen. Ska det vara så svårt att förstå att det sprider sig så in i helv...e och att det bara går runt runt om man inte håller sig hemma dom här 48 timmarna minst. På sonens dagis har det gått från den ena avd till den andra sen i december så nu får det vara nog. Här finns vissa nötskal till föräldrar som skickar sina barn när barnet har spytt på natten men är bättre på morgonen, till dagis, sen finns det dom som skickar det andra syskonet när det går där hemma. Hur dum får man va? Själv är jag en som hatar magsjuka och vill helst slippa det om jag kan, men det kan man ju inte alltid. Om alla hjälps åt att hålla undan smittan från dagis först och främst, så tror jag att det försvinner fortare också. Det är nog många som håller med om detta.

 
 
Ingen bild

Annica

29 mars 2008 21:39

Jag har röstat om 48-timmars regeln! Det är ju också väldigt hjärtlöst av föräldrar att skicka barnen till förskolan innan barnen ens har återfått aptiten, så det enda de får i sig är lite vatten under en hel dag!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥dittanodattan♥ - 8 oktober 2010 20:04

Det var ett tag sen jag var inne på denna blogg, jag har startat en annan blogg som är en fotoblogg. Ni får gärna titta in där istället för här inne kommer jag inte att vara så ofta. http://johannamajkvist.blogspot.com ...

Av ♥dittanodattan♥ - 18 juni 2009 22:51

Vill önska alla bloggare och till er som tittar in här en riktigt trevlig Midsommar !!!!   //kram ...

Av ♥dittanodattan♥ - 4 juni 2009 22:51

En spyfluga flög uppför vid en flod och en lax som simmande i floden under flugan såg den och tänkte: "Om jag väntar till flugan flyger nedför floden så kan jag hoppa upp och äta den som lunch." Utan att laxen visste om det satt det en stor björn på ...

Presentation

Omröstning

Detta är en blogg...
 ...jag går in på flera gånger per dag!
 ...jag är inne på dagligen!
 ...jag går in på ibland!
 ...jag är inne på första gången!
 ...som jag tycker är trevlig!
 ...som inte passar mig!
 ...jag aldrig besöker igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards