Alla inlägg den 26 mars 2008

Av ♥dittanodattan♥ - 26 mars 2008 17:26

Idag var en vän till mig här med sina barn och vi bestämde att vi skulle åka pulka (man får ju passa på).

Det var lite geggit på toppen av det lilla snöberget, eftersom solen stekte och smälte det hela.

Mellandottern frågade om hon fick åka med sin lillebror (han är 18 mån) och jag tänkte att det är la ok. Så jag satte dom båda i pulkan och släppte i väg dom ner för backen. I halva backen ser jag att det går lite snett och helt plötsligt ramlar dom ut båda två. Det vart ingen fara med V men lite värre med lillgossen. Han blödde ur munnen och han skrek, jag lyckades titta i munnen och såg att under överläppen där det är en liten flärp/sträng var lite skadad, men den hade inte gått av. Man mår så dåligt över en sån här grej, varför lät jag dom åka själva. Hans läpp blev jättesvullen, han påminde faktiskt om Bart Simpsons mamma med denna jätteläpp. Stackars lillponken!

Man känner sig som en dålig mamma ibland.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Detta är en blogg...
 ...jag går in på flera gånger per dag!
 ...jag är inne på dagligen!
 ...jag går in på ibland!
 ...jag är inne på första gången!
 ...som jag tycker är trevlig!
 ...som inte passar mig!
 ...jag aldrig besöker igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards