Alla inlägg den 25 mars 2008

Av ♥dittanodattan♥ - 25 mars 2008 19:41

När jag och barnen satt och åt middag så sken solen och det snöade och rätt som det är så börjar det att åska, trodde jag. Jag tänkte att det är ett himla "Aprilväder" eller rättare sagt "Marsväder" i dag.

Jag var tvungen att gå till fönstret och kolla upp mot himlen för att se hur det såg ut. Och då, då kom åskan igen, det mullrade kraftigt och jag tänkte vad i hela friden! Ner från taket kom värsta lavinen och landade på altanen. Tack & lov för att inge barn stod där just då.

 Ja, så det var åskan det!

Av ♥dittanodattan♥ - 25 mars 2008 19:38

Våfflorna blev himla goda, min ena dotter lär sig inte att det heter våfflor utan tycker att dom ska heta pannkakor i stället, men det kanske är för att vi äter pannkakor oftare.


Av ♥dittanodattan♥ - 25 mars 2008 08:16

I dag var det våffeldagen!

Idag kommer M hem till mig och fikar på just våfflor. Jag äter inte så mycket våfflor nu för tiden men förr när kära farmor levde så åt vi våfflor väldigt ofta. Hon var bra på att göra våfflor, hon gjorde mjuka med kardemumma i och dom smakade ljuvligt, på dom hade jag sen smör som hon gjort och lite strösocker på, mums. Man borde göra det lite oftare, för det är ju såååå gott.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Detta är en blogg...
 ...jag går in på flera gånger per dag!
 ...jag är inne på dagligen!
 ...jag går in på ibland!
 ...jag är inne på första gången!
 ...som jag tycker är trevlig!
 ...som inte passar mig!
 ...jag aldrig besöker igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards