Alla inlägg den 23 mars 2008

Av ♥dittanodattan♥ - 23 mars 2008 10:32

I dag är här helt stilla ute och det är inte ofta det är det här där vi bor, här blåser det förjämnan. En kanske skulle passa på att elda lite ute i dag, jag älskar att elda, lite av en pyroman är jag nog allt :)

 Himlen är blå, så vi kanske skulle passa på att grilla korv också.


Av ♥dittanodattan♥ - 23 mars 2008 10:13

I går var vi som sagt i Göteborg hos en av våra vänner på inflyttningsfest. Det var mycket trevligt, det bjöds på taigryta som var jättegod och ckokladkaka till efterrätt.

L som vi var hos hade gjort påskägg till barnen som var fyllda med lite godis, ett litet block och så fanns där två, ja det såg ut som pennor men det var med suddgummi i. I alla fall så kom vår ena dotter till pappa S och undrade vad det var för godis (suddgummit hade ramlat ut) och så gav hon det såkallade godiset till S. Han tog den, tittade på den, stoppade in den i munnen, bet av en bit och började tugga. Jag fick nu se detta och frågade varför han tuggade på suddgummit, då spottade han ut det och sa att det hade smakat konstigt, men han tänkte att tuggar han lite till så kanske det blir smak på det.

Det är min S i ett nötskal, men vi fick oss ett gott skratt i allafall. :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Detta är en blogg...
 ...jag går in på flera gånger per dag!
 ...jag är inne på dagligen!
 ...jag går in på ibland!
 ...jag är inne på första gången!
 ...som jag tycker är trevlig!
 ...som inte passar mig!
 ...jag aldrig besöker igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards