Alla inlägg den 27 mars 2008

Av ♥dittanodattan♥ - 27 mars 2008 20:39


Hon är bara sååå söt lilla Kitty, mina flickor har en del saker av henne men dom kunde haft mer, tycker jag. 


Av ♥dittanodattan♥ - 27 mars 2008 20:01

Skyddsänglarna flyger ibland så högt att vi inte kan se dem, men de tittar alltid ner på oss.                                              
                

 Jean Paul Richter




Av ♥dittanodattan♥ - 27 mars 2008 13:47

Min dotter ska gå på kalas i helgen till en kille på hennes dagis. Jag har alltid idetorka när det gäller presenter. Jag skulle vilja ha lite TIPS på vad man kan köpa till en 4 årig kille. Kan någon hjälpa mig med detta tro?



Av ♥dittanodattan♥ - 27 mars 2008 09:06

Detta kan utövas i familjen, på kurs eller arbetsplatser för att få bättre stämning.


* Alla deltagare skriver sina namn på lappar som läggs i en skål.

* Alla drar varsin lapp, men talar inte om namnet på lappen för någon.

*Den som dragit en lappp måste nu "ängla" för personen vars namn står på lappen. Att "ängla" innebär att vara den personens skyddsängel, det vill säga att vara extra vänlig och hjälpsam, utan att vara övertydlig.


På det här viset får alla som deltar både en hemlig skyddsängel och någon att "ängla" för, vilket skapar en vänlig stämning.

Efter en vecka kan änglarna avslöjas. Kanske genom att änglarna ger små personliga gåvor till den de beskyddat.

Bilden är från: http://blogg.marlenes.nu

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Detta är en blogg...
 ...jag går in på flera gånger per dag!
 ...jag är inne på dagligen!
 ...jag går in på ibland!
 ...jag är inne på första gången!
 ...som jag tycker är trevlig!
 ...som inte passar mig!
 ...jag aldrig besöker igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards