Direktlänk till inlägg 25 juni 2008

2 dagar kvar!!!!!!!!!!!!

Av ♥dittanodattan♥ - 25 juni 2008 21:32


Nu är det nära, jag & S satt nyss och gick igenom det sista som ska fixas och som man ska tänka på, barnvakten, packa väskan, laga mat och se till att man får i sig den också, transporten från frissan och hem, hämta nyckeln till festlokalen, hämta dukarna som vi ska hyra, ja, det är en hel del till som ska fixas men jag tycker ändå att vi har kontroll över det mesta.

 Det ska väl vara lite små kaos in i det sista!

Så nu mina kära vänner, kommer jag nog inte hinna med att skriva mer dessa dagar fram till bröllopet, (men jag kommer nog att titta in och kolla om ni skrivit nått) men jag kommer att återkomma efter helgen och informera er hur det hela gick med mitt & min 

älskade S BRÖLLOP!!!

Hoppas att ni tittar in och kommenterar fast jag inte är här!!!


Kram Johanna, snart BRUD & FRU

 
 
Annika

Annika

25 juni 2008 21:57

Åh, va spännande! Förstår att det är mycket att göra!
Ha en helt underbar dag och hoppas allt blir precis som ni tänkt er! Ser fram emot en redogörelse av den stora dagen!
/Annika

http://www.080809.bloggagratis.se

 
Ingen bild

M

26 juni 2008 08:16

Det kommer att bli jättebra. Ser fram imot att få vara med på erat bröllop. Kram M

 
Ingen bild

lillesyrran

26 juni 2008 08:40

Jag får väl bli först ut att kommentera eftersom du inte har tid att prata med din högt älskade lillasyster ;)! Jag och Toyboy åker ner i dag kl.17.35 och är framme 21.20 i kväll. Bara så du vet i fall du måste få tag i mig ;;;)!!! Kramar i massor från mig!!

 
Ingen bild

Camilla

26 juni 2008 09:52

Ja du Johanna! Det är mycket som ska klaffa en sådan här stor dag! Men du ska se att allt kommer att gå alldeles utmärkt! Ha det gott, vi ses på lördag!
Kram Camilla.

 
Annica

Annica

26 juni 2008 19:11

Jag kan inte föreställa mig den stress du måste känna! För att inte tala om nervositet! Jag skulle aldrig klara av att gifta mig! Inte inför publik i alla fall!
Vi ses på lördag! Kram! Kram!

http://www.annicapannicka.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ulla

26 juni 2008 21:43

Så spännande! Förstår att det är mycket att göra! ,,,,men blogga hinner du väl..*skrattar*
Ha det så bra och stressa inte ihjäl dig.

Kram

 
Annika

Annika

27 juni 2008 07:53

Ang din fråga så vet jag inte om jag fortsätter blogga efter bröllopet då sidan handlar just om bröllopet bara ;-) Har en annan blogg som jag skriver om hus, barn och livet i allmänt.

Ha en helt underbar dag i morgon!!

KRAM
Annika

http://www.080809.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ulla

28 juni 2008 20:51

Tänker som bara den på dig,,,,kram på dig.

 
Ingen bild

Susanne

29 juni 2008 11:32

Hej o GRATTIS! Hoppas att er stora dag blev precis som ni ville ha den!
Många kramar till FRUN!

 
Ingen bild

Carina

29 juni 2008 21:21

Gratulerar än en gång till ER !
Som ett sagobröllop med en prins och en fantastiskt vacker prinsessa och de fantastiskt söta brudnäbbarna.
Kram Carina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥dittanodattan♥ - 8 oktober 2010 20:04

Det var ett tag sen jag var inne på denna blogg, jag har startat en annan blogg som är en fotoblogg. Ni får gärna titta in där istället för här inne kommer jag inte att vara så ofta. http://johannamajkvist.blogspot.com ...

Av ♥dittanodattan♥ - 18 juni 2009 22:51

Vill önska alla bloggare och till er som tittar in här en riktigt trevlig Midsommar !!!!   //kram ...

Av ♥dittanodattan♥ - 4 juni 2009 22:51

En spyfluga flög uppför vid en flod och en lax som simmande i floden under flugan såg den och tänkte: "Om jag väntar till flugan flyger nedför floden så kan jag hoppa upp och äta den som lunch." Utan att laxen visste om det satt det en stor björn på ...

Presentation

Omröstning

Detta är en blogg...
 ...jag går in på flera gånger per dag!
 ...jag är inne på dagligen!
 ...jag går in på ibland!
 ...jag är inne på första gången!
 ...som jag tycker är trevlig!
 ...som inte passar mig!
 ...jag aldrig besöker igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards