Alla inlägg den 8 juni 2008

Av ♥dittanodattan♥ - 8 juni 2008 20:45



Jag vill bara tacka alla er som varit inblandade i alla mina tre möhippor, jag har haft så otroligt roligt och jag vet inte hur jag ska beskriva hur glad jag är för allt.


STORA kramar från lilla mig!!!!!!!!!!!!!!!



Av ♥dittanodattan♥ - 8 juni 2008 20:25

Ja, herregud vad en ha vart med om mö på sina hippor!

I fredas fick jag ett kuvert där det stod att jag skulle packa en väska med en gurka, en kondom, ett rivgärn, en visselpipa, trosor och BH. Detta skulle jag ha med mig på lördagen och jag skulle kliva på bussen 12.24 vid oss och stiga av på ett annat ställe som var nämnt i brevet.

Jag gjorde som det stod och hoppade av vid den hållplatsen som nämnts. Där stod jag en stund och kände mig iaktagen, lite småjobbigt.

En motorcykel svängde in och stannade och av kliver en kille som berättar att jag ska följa med honom på en åktur. - Jippi!

Han kör en sväng och det var härligt.

Väl framme stod mina systrar och tog emot mig med glada miner.

Jag fick byta om till lite "bekvämare" kläder, eller?

Fick sen göra lite uppdrag på cykel och sen efter det gick vi vidare till glasblåseriet.-Jippi, tårarna kom, detta har jag alltid velat prova så jag blev ju förståss super glad.

Detta var jätteroligt att prova på!!!!

Nästa grej var vindsurfing, det var jättekul det med, jag klarade nog av att surfa ca 10-15 meter, inte dåligt det.

Sen vart det en liten åktur med buss, till en kvinna som gör smycken i silver.

Där fick jag göra en silverring, - Jippi, tårarna kom igen!

Gud vad roligt!

Sen vart det ombyte hemma hos syrran för vi skulle gå ut och äta.

En hellyckad kväll vill jag bara säga!


(har försökt korta ner, man orkar inte skriva hur mö som helst)

Av ♥dittanodattan♥ - 8 juni 2008 20:22


Här kommer korten som jag gjort.


Presentation

Omröstning

Detta är en blogg...
 ...jag går in på flera gånger per dag!
 ...jag är inne på dagligen!
 ...jag går in på ibland!
 ...jag är inne på första gången!
 ...som jag tycker är trevlig!
 ...som inte passar mig!
 ...jag aldrig besöker igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards