Alla inlägg den 3 juni 2008

Av ♥dittanodattan♥ - 3 juni 2008 21:04

Nu har denna dagen gått och jag har fått gjort lite idag, denna härliga värme sätter sprätt på hjärnan, så den funkar inte som den ska tycker jag.

Men den blir nog bra om jag går och lägger mig nu.

Natti natti!!


Av ♥dittanodattan♥ - 3 juni 2008 20:54



I går var jag hos tandläkaren, jah har inte varit där på över ett år. Jag trodde att jag skulle ha hål med tanke på mitt småätande hela tiden. Men jag hade inget som behövdes lagas och det är jag glad över.

Det roliga är att jag fick flourlack på tänderna, sånt där gult som smakar som banan. Det är väldigt roligt att ha detta på tänderna när man ska till staden efteråt, man vill liksom inte öppna munnen för man är rädd att dom ska tro att man inte borstat tänderna på  länge eftersom dom är sååååå gula.

Av ♥dittanodattan♥ - 3 juni 2008 06:58



Godmorgon allesammans, hoppas att ni får en härlig dag i värmen!!!


Presentation

Omröstning

Detta är en blogg...
 ...jag går in på flera gånger per dag!
 ...jag är inne på dagligen!
 ...jag går in på ibland!
 ...jag är inne på första gången!
 ...som jag tycker är trevlig!
 ...som inte passar mig!
 ...jag aldrig besöker igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards