Alla inlägg den 19 juni 2008

Av ♥dittanodattan♥ - 19 juni 2008 12:12



Glad Midsommar

 

på er alla bloggare

 

och

 

icke bloggare!!!!!


 

Av ♥dittanodattan♥ - 19 juni 2008 08:54

I dag eller om en liten stund kommer dom, det är fyra personer som består utav en mamma och tre små pojkar. Jag har blivigt varnad att ta bort ALLT av värde och som jag är rädd om i detta hus. Jag har gått igenom det mesta och hoppas att det ska räcka. Hjälp!

Den mellerste ska vara ett litet yrväder har jag fått höra, dom andra två är lugnare.

När dom nu ska vara här hade vi mammor tänkt att färga ögonfransarna och jag undrar hur det ska gå med sex ungar som eller fem ungar ( en går inte än) som springer runt och för levande medans vi färgar, jag hoppas att det bättre än förra gången för då fick A.J nämnligen fläckar på näsan som inte gick att få bort.

Håll tummarna!!!!!


Presentation

Omröstning

Detta är en blogg...
 ...jag går in på flera gånger per dag!
 ...jag är inne på dagligen!
 ...jag går in på ibland!
 ...jag är inne på första gången!
 ...som jag tycker är trevlig!
 ...som inte passar mig!
 ...jag aldrig besöker igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards