Direktlänk till inlägg 9 februari 2009

Hörde denna....

Av ♥dittanodattan♥ - 9 februari 2009 18:50


...på mix megapol i morse och vill delge den till alla som inte hörde.

Dessa två systrar ska va med nästa helg i melodifestivalen, jag får nog titta då och se om dom förändrats nått, dansen är nog inte förändrad.


Lili & Susie


 
 
Nilla

Nilla

10 februari 2009 06:34

Tack för dina värmande ord! Kändes skönt att läsa det du skrev och precis som du skriver så läker tiden alla sår. Just nu koncentrerar jag mig på barnen och det lilla som är kvar av mig. Har redan gått igenom en jobbig skilsmässa för 11 år sedan och just nu känns det som deja vu, men jag hoppas fortfarande att det på något sätt ska gå att lösa detta! Varma kramar
Fru Bodefjord

http://familjenbodefjord.bloggagratis.se

 
Ingen bild

storasyster

11 februari 2009 15:37

jag kommer ihåg hur bra man tyckte att dom va, dom var snygga och hade fina frisyrer, jag tror att dom fortfarande ser ut så i håret. Det blir att bänka sig framför tv för att se sina idoler från förr...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥dittanodattan♥ - 8 oktober 2010 20:04

Det var ett tag sen jag var inne på denna blogg, jag har startat en annan blogg som är en fotoblogg. Ni får gärna titta in där istället för här inne kommer jag inte att vara så ofta. http://johannamajkvist.blogspot.com ...

Av ♥dittanodattan♥ - 18 juni 2009 22:51

Vill önska alla bloggare och till er som tittar in här en riktigt trevlig Midsommar !!!!   //kram ...

Av ♥dittanodattan♥ - 4 juni 2009 22:51

En spyfluga flög uppför vid en flod och en lax som simmande i floden under flugan såg den och tänkte: "Om jag väntar till flugan flyger nedför floden så kan jag hoppa upp och äta den som lunch." Utan att laxen visste om det satt det en stor björn på ...

Presentation

Omröstning

Detta är en blogg...
 ...jag går in på flera gånger per dag!
 ...jag är inne på dagligen!
 ...jag går in på ibland!
 ...jag är inne på första gången!
 ...som jag tycker är trevlig!
 ...som inte passar mig!
 ...jag aldrig besöker igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards