Direktlänk till inlägg 11 december 2008

Idag har min lilla nisse vart framme igen....

Av ♥dittanodattan♥ - 11 december 2008 17:23


...idag har Nisse varit snäll igen. När jag gick till matsalen idag så skulle jag sätta mig efter att jag tagit mat, då stod det på en stol: Johannas stol!

På den stolen låg det även en filt så jag kunde värma min bak, för dom stolarna är inte varma så jag blev jätteglad, och jag hade en varm rumpa hela måltiden vilket fick mig att njuta av maten extra mycket idag.


Jag kan tyvärr inte avslöja vad jag själv gör för hyss som nisse, för det kan ju avslöja mig om den personen läser min blogg...


 
 
Ingen bild

Din lilla tomtenisse

11 december 2008 20:51

Va bra att filten var till belåtenhet och att Pytt i pannan blev extra god. Undrar vad som händer i morgon ??
Ha en bra kväll !!

 
Ingen bild

mammajennie

11 december 2008 22:01

Tänk om jag hade en sån snäll Nisse här hemma med... Fast vi får leka Nisse med Hanna istället o busa med grön spaghetti o såna grejer...

 
Ingen bild

Din lilla tomtenisse

15 december 2008 19:57

Har du tittat i ditt skåp i dag?
Jag tror det blir roligare i morgon...
Kram från "nissen"

 
IdaB

IdaB

15 december 2008 20:50

Näää inte kostar det nått!!!
Barnen tycer iaf att de e hur skoj som helst ;)

http://www.backeus.bloggagratis.se

 
Vera

Vera

15 december 2008 22:02

Vilken underbar idé med att "Nissa" för varann. Skitskoj! :) Har du klurat ut vem din Nisse är då?
Kram vera

http://veriz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥dittanodattan♥ - 8 oktober 2010 20:04

Det var ett tag sen jag var inne på denna blogg, jag har startat en annan blogg som är en fotoblogg. Ni får gärna titta in där istället för här inne kommer jag inte att vara så ofta. http://johannamajkvist.blogspot.com ...

Av ♥dittanodattan♥ - 18 juni 2009 22:51

Vill önska alla bloggare och till er som tittar in här en riktigt trevlig Midsommar !!!!   //kram ...

Av ♥dittanodattan♥ - 4 juni 2009 22:51

En spyfluga flög uppför vid en flod och en lax som simmande i floden under flugan såg den och tänkte: "Om jag väntar till flugan flyger nedför floden så kan jag hoppa upp och äta den som lunch." Utan att laxen visste om det satt det en stor björn på ...

Presentation

Omröstning

Detta är en blogg...
 ...jag går in på flera gånger per dag!
 ...jag är inne på dagligen!
 ...jag går in på ibland!
 ...jag är inne på första gången!
 ...som jag tycker är trevlig!
 ...som inte passar mig!
 ...jag aldrig besöker igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards